دوشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۵

سخنان نماينده قوه قضاييه در كميته فيلترينگ را در سايت پيك نت خواندم.
فرموده اند كه :
تمام وبلاگها وسايتها بايد مطالب خود را قبل از انتشار دراختيار ما بگذارند تا پس از تاييد به آنها مجوز انتشار بدهيم.البته اين حرفها مقدمه اي است براي بستن اينترنت.
از اين خبر،كلي خوشحال شدم.لابد مي پرسيد چرا؟
به دوعلت:
1-اگر درب اينترنت را تخته كنند ما هم مي رويم پي كارمان ودنبال پول وزندگي والخ.باور كنيد اين وبلاگ نويسي باعث اعتياد من شده است.چند بار با خودم گفتم كه گور پدر هر چه كتاب .اين همه كتابخانه ديگر اينترنتي داريم .يكي از ديگري بهتر .تعطيل كن بگذار كمي هم به درس ومشق خودت وبچه ها برسي.
همسرت را ببين كه به كامپيوتر به چشم هوو نگاه ميكند.
حتا يك بار تصميم قاطع گرفتم كه ننويسم.
اما پس از يكي دوروز چنان خماري به من دست داده بود كه نگو.
دست وپام مي لرزيد .دنيا برام تيره وتار شده بود.اين بود كه دوباره كارت خريدم وبه نشئه خانه اينترنت برگشتم.
2-اگر درب اينترنت را گِل بگيرند ،مردم به سمت اينترنت ماهواره اي مي روند .و چون تقاضا زياد مي شود ،عرضه هم افزايش پيدا مي كند .فقط كافي است چين وتايوان وكشورهاي مشابه وارد اين رقابت بشوند .آن وقت اينترنت ماهواره اي با قابليت ارسال ودريافت ،همگاني خواهد شد.
باور نداريد؟
شش هفت سال قبل كه تازه رسيور ديجيتال نوكيا ي اروپايي به بازار آمده بود قيمتش 450هزار تومان بود.زماني كه ان آي تي وي آمد من خودم رسيور وورتك كره را 280هزار تومان خريدم.
حالا بهترين رسيورها ي چيني وبازار مشترك را با 70تا 80 هزار تومان مي توانيد بخريد وتازه امكاناتي در اين رسيورهاي جديد وجود دارد كه فوق العاده است.
پس همه با هم از خدا بخواهيم كه :
خدايا كرمي بنما وهر چه سريعتر درب اينترنت را تخته فرما.
الهي آمين.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

متاسفانه همیشه تعداد احمقها نسبت به بقیه در اکثریت است مخصوصا در جامعه ی کثیف ایران و انسانهای (نون به نرخ روز خور) که پست ترین نوع انسانها هستند ضامن بقای حکومت گردانان واپس گرایند